Jeżeli posiadasz konto w aplikacji pobranej ze sklepu Google Play lub App Store – identyfikatorem jest podany podczas rejestracji adres e-mail. Jeżeli pamiętasz adres e-mail, ale nie pamiętasz hasła, wybierz podczas logowania opcję „Nie mam/nie pamiętam hasła”.
Pobierając nawigację na systemie Windows Phone, aby odzyskać Numer ID i posiadane na nim usługi, musisz zalogować się w Sklepie Microsoft za pomocą adresu e-mail, którego używałeś przy poprzedniej instalacji.
Jeżeli nie pamiętasz z jakiego adresu e-mail korzystałeś, napisz do nas na pomoc@naviexpert.pl. Nasi konsultanci pomogą Ci odzyskać konto oraz usługi. W całym procesie mogą poprosić Cię o podanie dodatkowych danych, aby potwierdzić, że to faktycznie Twoje konto.
Jeżeli korzystasz z aplikacji pobranej za pośrednictwem strony getne.pl, swoje hasło oraz numer ID możesz odzyskać na kilka sposobów:
- sam numer ID znajdziesz w nawigacji NaviExpert wchodząc z głównego menu w Moje konto → Mój profil → ID,
- przejrzyj swoją skrzynkę pocztową w celu odnalezienia wiadomości e-mail, którą otrzymałeś od nas zaraz po zarejestrowaniu konta, zawiera ona wszystkie potrzebne informacje,
- wykorzystaj w aplikacji w telefonie opcję Menu → Moje Konto → Przypomnij ID i hasło (warunkiem odzyskania hasła jest prawidłowy adres e-mail podany podczas pierwszej rejestracji),
- podczas logowania w aplikacji wybierz opcję „Przypomnij ID i hasło”,
- skontaktuj się z Biurem Obsługi Klienta pod adresem pomoc@naviexpert.pl – wyślij do nas prośbę o odzyskanie danych, nasi konsultanci pomogą Ci rozwiązać problem.