Tak, dla aplikacji pobranych ze sklepu Google Play oraz App Store konto jest wspólne. Wystarczy, że zalogujesz się na swoje dane na telefonie z Androidem lub na iPhone.
Jeżeli posiadasz aplikację pobraną z getne.pl zakupiony abonament NaviExpert jest związany z kontem istniejącym w systemie NaviExpert, do którego przypisane są Twoje dane rejestracyjne (ID i hasło). Usługę taką możesz przenieść wyłącznie na inny telefon, na którym również masz zainstalowaną aplikację pobraną z getne.pl
Zakupiony abonament NaviExpert na systemie Windows Phone, można przenosić wyłącznie między telefonami z tym samym systemem operacyjnym. Wystarczy, by logując się do sklepu Windows skorzystasz ze swojego konta Microsoft (tego samego, z którego korzystałeś pobierając aplikację za pierwszym razem).
Jeżeli zmieniasz system operacyjny urządzenia (np. z WindowsPhone na Android / iOS lub masz konto w getne.pl i zmieniasz urządzenie na iPhone), napisz do nas na pomoc@naviexpert.pl – poprosimy Cię o dodatkowe dane i przeniesiemy konto na nową platformę.
Ważna informacja! Pamiętaj, że ze swoich usług możesz korzystać wyłącznie na jednym telefonie jednocześnie. Logując się na swoje konto na drugim telefonie zostaniesz wylogowany z pierwszego.