naviexpert

NaviExpert

Pobierz i testuj za darmo!

Pobierz pobierz

Pomoc

Masz pytania? Skorzystaj z wyszukiwarki lub skontaktuj się z nami!

Infolinia +48 693 331 723 | pomoc@naviexpert.pl

Biuro Obsługi Klienta czynne od poniedziałku do piątku w godzinach 9-17.

Wyniki wyszukiwania


Kategorie


Instalacja, deinstalacja, aktualizacja aplikacji

Działanie aplikacji i ustawienia


Czym jest POI i jak dodać nowy obiekt na mapie? Czym jest pływająca ikona i jak ją włączyć? Do czego służy i jak włączyć ekran HUD? Jak włączyć trasy alternatywne w trakcie nawigacji? Jak działa optymalizacja trasy? Jak zapisać miejsce postoju? Co muszę zrobić, aby aplikacja wyliczała przybliżone ilości spalania paliwa na trasie? Jak zmienić powiadomienie o przekroczeniu ograniczenia prędkości? Jak wyłączyć automatyczne przeliczanie trasy? Jakie są dostępne typy tras w aplikacji? Jak domyślnie wybrać typ trasy? Jak zmienić język całej aplikacji na angielski? Jak mogę zmienić fabryczne ustawienia dźwięku w aplikacji? Dlaczego wynikiem wybierania głosowego są nazwy w obcym języku? Jak przenieść konto na inny telefon? Czy mogę korzystać z systemu (nawigacja, mapa Polski, wyszukiwarka) bez połączenia z Internetem? Jakie informacje znajdę w zakładce Zakupione usługi? Co to są NaviWiadomości? Jak dodać punkt do Ulubionych? Jak korzystać z możliwości szybkiego wyszukiwania? Jak mogę wyszukiwać głosowo adresy lub użyteczne miejsca POI? Od czego zależy działanie opcji inteligentnego wygaszania? Dlaczego podczas jazdy wygasza mi się ekran? Czy system zna położenie i prędkość jazdy każdego z Użytkowników? Dlaczego zmiana trybu nocnego odbywa się o nieodpowiedniej porze? Aplikacja nie wyszukuje dużego miasta na mapach europejskich, dlaczego? Wyszukiwanie głosowe nie działa na moim telefonie. Z map jakich producentów korzysta NaviExpert? Po jakim czasie od momentu przesłania do NaviExpert informacji o błędzie na mapie pojawi się zmiana? Jak mogę zgłosić błąd na mapie? Jak często aktualizowana jest mapa? Jak mogę zaktualizować mapę? Dlaczego NaviExpert poprowadził mnie w korek? Czy Community Traffic działa poza granicami Polski? Co to jest Community Traffic? Jak udostępnić punkt? Na skrzyżowaniu/rozwidleniu dróg zamiast „lekko w prawo” pada komunikat „w prawo” lub zamiast „w prawo” pada komunikat „w lewo”. Komunikaty o manewrze pojawiają się w nieodpowiednim momencie – za późno lub za szybko. NaviExpert często podaje nieprawidłową informację: Zjechałeś z trasy. Jak zmienić głos podczas nawigacji? Dlaczego w mojej słuchawce Bluetooth/zestawie głośnomówiącym nie słychać komunikatów z aplikacji NaviExpert? W moim telefonie komunikaty głosowe są bardzo ciche. W moim telefonie nie słychać dźwięków podczas nawigacji. Co to jest lokalizacja po BTS? Czy NaviExpert jest przydatny bez odbiornika GPS? Co zrobić, aby NaviExpert korzystał z zewnętrznego nadajnika GPS? Dlaczego aplikacja nie może ustalić pozycji geograficznej lub długo ją ustala? Dlaczego trasa lub mapa pobiera się bardzo wolno? Aplikacja uruchamia się i działa bardzo wolno – dlaczego?