facebook
naviexpert

NaviExpert

Pobierz i testuj za darmo!

Pobierz pobierz
Testy nowego ekranu...
 
Powiadomienia
Wyczyść wszystko

Testy nowego ekranu głównego NaviExpert

Strona 2 / 4

wojciechslaz
Posty: 1
(@wojciechslaz)
New Member

Nowocześniej- na miarę 2025r. 

Mi się podoba. Lista jest. 

Stacje paliw rewelacja - tylko w android auto by się przydały jeszcze

Odpowiedz
kosonowski
Posty: 24
(@kosonowski)
Eminent Member

Super zmiana, ale bym zdecydowanie wolał, by widok mapy uruchamiał się bez wysuniętego menu na dole i w widoku 3D tak jak załączyłem. 

Czy będzie moża domyślnie ustawić taki widok przy uruchamianiu? Ale by było dobrze 🥰

Dziękuję za te zmiany 🤝

Odpowiedz
pawel_owc
Posty: 2
(@pawel_owc)
New Member

@Navi expert

@Aga NE

A ja się zastanawiam, czym kierujecie się i co wpływa na waszą decyzję, że asystent pasa ruchu w widoku poziomym jest na dole ekranu,

W widoku pionowym jest ok, asystent pasa ruchu jest pod belką nawigacyjną i jest to czytelne. W układzie poziomym, asystent jest na dole ekranu. W przypadku skomplikowanych zjazdów czy skrzyżowań, kiedy jest potrzeba używania go, jest on nieużyteczny, bo nie jest w okolicach belki nawigacyjnej na którą zwraca się uwagę.

Może ja coś źle robię i nie umiem tego obsłużyć. Jeśli jednak jest tak jak jest, to czym jest spowodowana wasza niechęć do zmiany tego i ustawienia asystenta pasa pod belką nawigacyjną. Ewentualnie zrobić wybór gdzie ma się znajdować. Bardzo proszę o odpowiedź 🙂

 

Odpowiedz
1 Odpowiedz
Aga NE
Admin
(@aga-ne)

Estimable Member
Posty: 171

@pawel_owc preferencje co do położenia APR są naprawdę różne. W starym widoku mieliśmy APR na dole, i gdy przenieśliśmy go do góry w nowym widoku w pionie, dużo osób narzekało, że to miejsce jest nieintuicyjne.
Odnośnie obecnego widoku poziomego - w początkowych projektach był wariant z APR u góry trasy / u góry pod belką z manewrami, jednak pojawiały się opinie, że zasłania za dużo trasy przed nami, a w wariancie pod belką z manewrami był zdecydowanie odrzucany (wg. opinii APR musi leżeć na wysokości trasy). 
Generalnie - położenie danego elementu to zawsze jakiś kompromis, i obecne wynikało po prostu z większościowych preferencji podczas testów i badań interfejsu.

Odpowiedz
lchmiel
Posty: 147
(@lchmiel)
Estimable Member

Mnie się podoba. Tak czy inaczej, inteligentna lista ostatnio wybieranych jest w zasięgu ręki lub w ogóle jest na wierzchu - czasem NE startuje z listą częściowo schowaną, a czasem z zajmującą całe dostępne miejsce. Zresztą, u mnie zawsze na początku jest widoczny ekran z zakładkami "Często używane" | "Trasy". Pewnie to tymczasowe. Zatem, jak ten nowy widok stanie się tym, co zawsze się pojawia na początku, to dam radę. Wszyscy będą zadowoleni - jest mapa, i jest sensowna lista ulubionych.

Pilnujcie skrótów. Skróty to jedna ze szczególnych cech NE - start jednym kliknięciem. Widzę, że skróty są nadal promowane, nawet mają nową ikonę. Doskonale.

Podoba mi się koncepcja wskazania domu i pracy. Jak jestem w domu, to na liście pokazuje się praca, jak jestem w pracy, to dom. Ikonki są w porządku. Zawsze jest pytanie, czy mają być fajne czy schematyczne. To rzecz gustu.

Nie podoba mi się wyciągnięcie funkcjonalności "Styl jazdy" na wierzch. Denerwuje mnie, że automat mi mówi, że mam łagodniej jeździć, coś przewidywać, kiedy próbuję się przebić przez maksymalnie zakorkowane centrum, i nie spóźnić się na spotkanie z żoną albo z córką. Kobieta czeka, a ja mam nie przyspieszać i nie hamować! To po co mam hybrydę, która podobno zachowuje energię, która zwykle byłaby przy tej okazji marnowana?!

I wreszcie - za "navimaskonura" od razu pięć gwiazdek dla @aga-ne 🤩 😎 🤣 !

Odpowiedz
mciesi
Posty: 12
(@mciesi)
Active Member

Ja korzystam z NE tylko do nawigacji. W zdecydowanej większości przypadków wystarcza mi uruchomienie ze skrótu lub kliknięcie w ostatnie punkty na liście. W pozostałych przypadkach używam wyszukiwarki.

Z mapy korzystam bardzo rzadko, ze względu na słabą bazę POI. Nowy ekran raczej tego nie zmieni. Owszem wygląda dobrze, tylko co z tego jeśli może mi pogorszyć funkcjonalność?

No i jeszcze "Styl jazdy". Mam to wyłączone, to po co mi ten przycisk? Chyba lepiej by tu było dać skrót do ustawień?

Dlatego napisałem, że nie widzę potrzeby tej zmiany. Zamiast poświęcać czas na przebudowy lub dodawanie niepotrzebnych funkcji, można by się skupić na poprawie błędów oraz optymalizacji aplikacji, żeby telefony się nie przegrzewały / nie rozładowywały za szybko...

Odpowiedz
Strona 2 / 4
Udostępnij: