Cześć @kotarbian 🙂
Mówisz o testach wersji na Android Auto?
Jak tak - czy masz może dwa adresy mailowe podpięte w Sklepie Play? Lub korzystasz z dwóch profili w telefonie - prywatny i służbowy?
Jeżeli tak - wejdź do Sklepu Play -> Ustawienia Sklepu - czy jako domyślny adres podświetlony ten, który podałeś nam dołączając do testów w Firebase. Jeżeli nie, zmień domyślny adres w Sklepie na ten który został nam podany i ponownie spróbuj dokonać instalacji przez Firebase. Z innego adresu w Sklepie Play nie będzie możliwości pobrania aplikacji.
Jeśli powyższe nie dotyczy Twojego przypadku lub nie przyniosło oczekiwanego rozwiązania, spróbuj metody poniżej:
Krok 1: Wejście do ustawień sklepu Google Play (informacje o Sklepie Play w ustawieniach systemu Android).
Krok 2: Wyczyszczenie pamięci i pamięci podręcznej Sklepu (“wyczyść dane” i “wyczyść pamięć podręczną”).
Krok 3: Wejście do aplikacji AppTester i postępowanie wg. instrukcji pojawiających się w aplikacji:
Otwarcie Sklepu Play → Wejście do ustawień Sklepu Play (awatar w prawym górnym rogu → Ustawienia) → Informacje → Wersja Sklepu Play → kliknięcie w nią 7 razy, aż pojawi się informacja, że jest się deweloperem → przejście do sekcji “Ogólne” → zaznaczenie “Wewnętrzne udostępnianie aplikacji”.
Daj znać czy pomogło. Zapraszam też do wątku o Android Auto: https://www.naviexpert.pl/forum/naviexpert-android-auto/testy-alfa-naviexpert-na-android-auto/paged/22/#post-834