facebook
naviexpert

NaviExpert

Pobierz i testuj za darmo!

Pobierz pobierz
[Beta Google Play] ...
 
Powiadomienia
Wyczyść wszystko

[Beta Google Play] NaviExpert 12.3.3

Strona 5 / 26

algi
Posty: 115
 algi
(@algi)
Estimable Member

Ok - 37km zrobione i uwagi:

Za mała czcionka w dymkach typu +2km +5 minut.

Tak samo na dole nad szarą belką jest jakiś napis i ciut za mały tekst.

Telefon/ekran mam w miarę duży- Samsung Galaxy Note 10+.

Strzałki manewrów- jakieś takie wąskie i długie i nijakie.... jakoś wolę porządna grubą strzałę

Trasa/traffic. Słabo widać traffik gdy drogę otula niebieski znacznik trasy. Myślę że można by go "pocienić" / "osłabić" aby informacje traffikowe nie ginęły

Na razie tyle. Dużo teraz nie jeżdżę bo ponad rok pracuję z domu więc mało okazji do przetestiwania NE.
Jutro trasa 2x 35km to może coś wyjdzie..

Odpowiedz
mentos11
Posty: 115
 mentos11
(@mentos11)
Estimable Member

Po zrobieniu 200km stwierdzam ze jednak wolę widok pionowy.
Wracając do widoku poziomego, może to przez mniejszy telefon ale przycisku sa za małe i za blisko siebie ciężko trafić w jadącym samochodzie.
Zrobilem screen później umieszczę z APR zasłaniającym przebieg trasy akurat na zakręcie czyli coś co powinno być widoczne! Dodatkowo gdy dojeżdżam do zakresu to często sprawdzam czas trasy alternatywnej a nie widzę przez APR. W widoku pionowym gdzie więcej jest mapy to APR u góry już tak nie przeszkadza ale i tak wolę na dole.
Jeszcze mam screen z widokiem mapy w trybie nocnym i powiem tylko że jest ciemno i szaro i tak sobie pomyślałem czy NE musi korzystać tylko z odcieni szarości a może przetestujemy jakiś kolor na paskach powiadomień?

Odpowiedz
Michal1983
Posty: 115
 Michal1983
(@Michal1983)
Estimable Member
mentos11 napisał(a):...W widoku panoramicznym naturalne okazuje się umieszczenie po jednej stronie mapy z wyznaczona trasą a po drugiej informacje uzupełniające o odległości ulicy czy dodatkowych funkcji jak powiadomienia .

Dla mnie nie jest to naturalne. Gdy przez kilkanaście lat miało się nie za wysoką belkę na górze i punkt aktualnej pozycji na środku wysokości (bo telefon jest bokiem i szerokość jest jego wysokością) ekranu to wszystko wyglądało normalnie. Dla mnie liczy się widok mapy a wartości w metrach czy kilometrach są dość abstrakcyjne. Są one pomocne jednak to widok, w którą ulicę mam skręcić i co czeka mniej dalej jest ważniejszy. Po prostu ta informacja o czasie dojazdu zabarała dodatkowo miejsce, które było kiedyś puste. Jakby ją przesunął w prawy górny róg zupełnie inaczej by to wyglądało.

Odpowiedz
mentos11
Posty: 115
 mentos11
(@mentos11)
Estimable Member

Michal 1983
Chodziło mi o to że kiedyś były ekrany 3:4 i przy takich proporcjach bela na górze ekranu miała sens a nawet na dole.
Przy ekranie 16:9 belki Górne czy dolne zawężają ekranem więc podzielenie ekranu na dwa oddzielne krawaty jeden z widokiem mapy a drugi z informacjami ma sens i dobrze wygląda co widać chociażby po nawigacji googla w Androidauto.
Można coś kombinować zobaczymy może NE pokaże nam jeszcze betę z inną koncepcją interfejsu?

Odpowiedz
mentos11
Posty: 115
 mentos11
(@mentos11)
Estimable Member
mentos11 napisał(a):Po zrobieniu 200km stwierdzam ze jednak wolę widok pionowy.
Wracając do widoku poziomego, może to przez mniejszy telefon ale przycisku sa za małe i za blisko siebie ciężko trafić w jadącym samochodzie.
Zrobilem screen później umieszczę z APR zasłaniającym przebieg trasy akurat na zakręcie czyli coś co powinno być widoczne! Dodatkowo gdy dojeżdżam do zakresu to często sprawdzam czas trasy alternatywnej a nie widzę przez APR. W widoku pionowym gdzie więcej jest mapy to APR u góry już tak nie przeszkadza ale i tak wolę na dole.
Jeszcze mam screen z widokiem mapy w trybie nocnym i powiem tylko że jest ciemno i szaro i tak sobie pomyślałem czy NE musi korzystać tylko z odcieni szarości a może przetestujemy jakiś kolor na paskach powiadomień?

Screeny :

Odpowiedz
Strona 5 / 26
Udostępnij: