Rozkład informacji na górnym panelu pewnie się jeszcze trochę zmieni. Docelowo chcemy tam pokazać jeszcze informację o tym, w jaką ulicę skręcamy. Ta informacja powinna dopełnić ten panel i nadać mu pełen kontekst. Wtedy też będziemy wprowadzać korekty w położeniu pozostałych elementów (strzałek, odległości do manewru).
Odnośnie aktualnej prędkości - postaramy się ją powiększyć
Z moich uwag pozostaje aktualna ta, że odległość do manewru mogłaby być bliżej ikon manewrów. Stale się łapię na zauważaniu od nowa, że ta odległość jest bliżej znaku prędkości, niż tych ikon.
Informacja o ulicy - świetnie!
Większe cyferki prędkości aktualnej - super!
Pomniejszenie samej strzałki powodowało, że ginęła ona na mapie, dodatkowo, w momencie gdy byliśmy na zakorkowanym odcinku, zlewała się ona z kolorem spowolnień na trasie.
Rozumiem motywację. Względem poziomu graficznego mapy i innych ikon ta strzałka odstaje niższą jakością (krytyka nieporadnie ukryta w komplemencie). Niestety, nie mam lepszej propozycji.
Aktualnie skala mapy po kolejnym włączeniu aplikacji będzie domyślna, czyli musiałbyś ją ponownie powiększyć. Nie obsługujemy jeszcze autozoomu. Myślimy nad tym, by w widoku nawigacji trochę powiększyć domyślnie mapę z wytyczoną trasą. Daj znać jak trochę więcej pojeździsz, czy wrażenie małej mapy nadal jest aktualne (ponieważ po części może być to też efekt przyzwyczajenia do starej mapy - która była bardzo duża w trybie nawigacji.
Rzeczywiście, jeżdżąc już nie powiększam mapy. Zresztą należę prawdopodobnie do mniejszości, używając widoku pionowego. Niewielkie jej powiększenie poparłbym. Widok z bliska i autozoom pozwalał skupić się na bieżącym manewrze. Autozoom bardzo bym popierał.
[Niech sobie nowy użytkownik od razu klika na mapę...] Zgadzam się - docelowo chcielibyśmy umożliwić właśnie taki wariant - brak historii tras - mapa, a jeżeli historię tras mamy, to ona wychodzi na pierwszy plan.
To będzie wspaniale.
Pomarańczowe pinezki z gwiazdką to punkty ulubione.
Rzeczywiście. To już tyle ich nazbierałem? Z czasem pewnie będzie opcja wyłączenia ulubionych.
W nowej nawigacji zobaczyć można aktualnie i stary traffic i nowe spowolnienia na trasie jednocześnie. To trochę błąd w trakcie prac, a nie docelowe rozwiązanie
Mam w samochodzie mapę, na której jest traffic w formie oznaczeń spowolnienia. Jest to miłe urozmaicenie, ale bez sensu - skąd miałbym wiedzieć, jaki jest typowy ruch w jakimś nieznanym mieście? Wleczemy się Marszałkowską, światła co 50 m, wszystkie czerwone jak nasza Mazda, a na mapie - zielono: tu jest tak zawsze.
Czekamy na dalsze wrażenia z jazdy
Podoba mi się układ zaproponowany przez Mentosa - pół ekranu nawigacja, drugie pół informacja i klawisze. O ile mamy widok poziomy. Ale nawigacja powinna być po lewej, bliżej kierowcy (chyba że wersja GB, wtedy po prawej ).
Podtrzymuję postulat rozjaśnienia czerwonych skreśleń na APR; również w dziennym widoku mapy lepszy byłby jaśniejszy. Może to starcza ślepota na czerwień, ale może jednak to obiektywne.
Podtrzymuję, że podoba mi się położenie APR u góry. APR jest ważnym elementem wspierającym decyzje, góra mapy to miejsce, gdzie się zerka częściej. Na dole są informacje organizacyjne potrzebne tylko od czasu do czasu, zbędne do samego procesu kierowania.
Zmiany, zmiany... Lubię.