Moim zdaniem ta literka "w" na belce z manewrem jes zbędna i zabiera miejsce na nazwę ulicy, która czeęso będzie okrojona w jednej linii. Podobnie jak nazwa ulicy, którą jedziemy często nie mieści się w swoim polu.
Pobierz i testuj za darmo!
Moim zdaniem ta literka "w" na belce z manewrem jes zbędna i zabiera miejsce na nazwę ulicy, która czeęso będzie okrojona w jednej linii. Podobnie jak nazwa ulicy, którą jedziemy często nie mieści się w swoim polu.
Zgadzam się z Michał1983 - literka "w" jest zupełnie zbędna i niepotrzebnie zabiera miejsce.
Nie wspominałem o niedziałającym przycisku menu, bo to "oczywista oczywistość".
Wrażenia z wycieczki do Łodzi:
- "Ulica w" nie działa na autostradach? Nic się nie wyświetlało a powinna być informacja o numerze zjazdu i drogi np. w moim przypadku kolejno S8, A2, A1, S8.
- Nie dość, że skala mapy nie jest wyświetlana, to jeszcze nie jest zapamiętywana - po ponownym uruchomieniu programu jest resetowana.
- Po naciśnięciu przycisku podglądu trasy też skala wraca do domyślnej a nie do wybranej przeze mnie.
- Poza tym podgląd trasy najpierw powinien pokazywać najbliższą okolicę a za drugim kliknięciem całą trasę do przejechania, ale pozostałą od tego miejsca a nie od początku.
- Jadę sobię autostradą 120-130 i co pewien czas szłyszę komunikat "zwolnij". O co chodzi? Nie było żadnych ograniczeń po drodze.
- W ogóle ten komunikat strasznie często jest odtwarzany. Strasznie to denerwuje w połączeniu z wieloma miejscami z błędnymi ograniczeniami. Nie można go odtwarzać np. raz na minutę?
- Mam wrażenie, że podczas jazdy w trasie aplikacja zużyła mniej danych w przeliczeniu na km. Wyszło mi jakieś 0,4 MB / km a po mieście 2 MB / km.
- Nie zadziałało przełączenie w tryb nocny, musiałem przełączać ręcznie.
Na razie wracam do starej wersji, mimo braku "ulicy w".
Te niespodziewane komunikaty zwolnij to domena tego nowego trybu nawigacji. Tak samo jak nadal "za 100 metrów .... fotoradar."
Ostrzeżenie o zdarzeniu w białej ramce w trybie nocnym też średnio pasuje. W stosunku do poprzednich tendencji przyciski do potwierdzana są małe.
Dobre odwzorowanie mapy i położenia powoduje, że takie informacje jak nazwy ulicy w którą się skręca są zbędne. Na trasach pozamiejskich mogłoby pokazywać np A4 Warszawa, aby było wiadomo nie tylko w którą drogę ale też, w którym kierunku powinno się jechać.
Tuż przed wyjazdem w dłuższą trasę przełączyłem w tryb pierwotnej nawigacji przed podróżą aby zaoszczędzić baterię w trzy letnim telefonie. Nie chcę ryzykować, że w środku trasy telefon przestanie działać.
Potwierdzam błędne komunikaty zwolnij. Wczoraj dwa razy jechałem obwodnicą w Warszawie S2 i S8 tocząc się 90km/h za TIRem (wiedziałem że będę za wcześnie więc bez pospiechu) i kilka razy komunikat zwolnij przy 90km/h a dozwolonych 120km/h