facebook
naviexpert

NaviExpert

Pobierz i testuj za darmo!

Pobierz pobierz
[Beta Google Play] ...
 
Powiadomienia
Wyczyść wszystko

[Beta Google Play] NaviExpert 12.3.3

Strona 25 / 26

Michal1983
Posty: 127
 Michal1983
(@Michal1983)
Estimable Member

Moim zdaniem ta literka "w" na belce z manewrem jes zbędna i zabiera miejsce na nazwę ulicy, która czeęso będzie okrojona w jednej linii. Podobnie jak nazwa ulicy, którą jedziemy często nie mieści się w swoim polu.

Odpowiedz
mciesi
Posty: 127
 mciesi
(@mciesi)
Estimable Member

Zgadzam się z Michał1983 - literka "w" jest zupełnie zbędna i niepotrzebnie zabiera miejsce.
Nie wspominałem o niedziałającym przycisku menu, bo to "oczywista oczywistość".

Odpowiedz
mciesi
Posty: 127
 mciesi
(@mciesi)
Estimable Member

Wrażenia z wycieczki do Łodzi:
- "Ulica w" nie działa na autostradach? Nic się nie wyświetlało a powinna być informacja o numerze zjazdu i drogi np. w moim przypadku kolejno S8, A2, A1, S8.
- Nie dość, że skala mapy nie jest wyświetlana, to jeszcze nie jest zapamiętywana - po ponownym uruchomieniu programu jest resetowana.
- Po naciśnięciu przycisku podglądu trasy też skala wraca do domyślnej a nie do wybranej przeze mnie.
- Poza tym podgląd trasy najpierw powinien pokazywać najbliższą okolicę a za drugim kliknięciem całą trasę do przejechania, ale pozostałą od tego miejsca a nie od początku.
- Jadę sobię autostradą 120-130 i co pewien czas szłyszę komunikat "zwolnij". O co chodzi? Nie było żadnych ograniczeń po drodze.
- W ogóle ten komunikat strasznie często jest odtwarzany. Strasznie to denerwuje w połączeniu z wieloma miejscami z błędnymi ograniczeniami. Nie można go odtwarzać np. raz na minutę?
- Mam wrażenie, że podczas jazdy w trasie aplikacja zużyła mniej danych w przeliczeniu na km. Wyszło mi jakieś 0,4 MB / km a po mieście 2 MB / km.
- Nie zadziałało przełączenie w tryb nocny, musiałem przełączać ręcznie.
Na razie wracam do starej wersji, mimo braku "ulicy w".

Odpowiedz
Michal1983
Posty: 127
 Michal1983
(@Michal1983)
Estimable Member

Te niespodziewane komunikaty zwolnij to domena tego nowego trybu nawigacji. Tak samo jak nadal "za 100 metrów .... fotoradar."
Ostrzeżenie o zdarzeniu w białej ramce w trybie nocnym też średnio pasuje. W stosunku do poprzednich tendencji przyciski do potwierdzana są małe.
Dobre odwzorowanie mapy i położenia powoduje, że takie informacje jak nazwy ulicy w którą się skręca są zbędne. Na trasach pozamiejskich mogłoby pokazywać np A4 Warszawa, aby było wiadomo nie tylko w którą drogę ale też, w którym kierunku powinno się jechać.
Tuż przed wyjazdem w dłuższą trasę przełączyłem w tryb pierwotnej nawigacji przed podróżą aby zaoszczędzić baterię w trzy letnim telefonie. Nie chcę ryzykować, że w środku trasy telefon przestanie działać.

Odpowiedz
algi
Posty: 127
 algi
(@algi)
Estimable Member

Potwierdzam błędne komunikaty zwolnij. Wczoraj dwa razy jechałem obwodnicą w Warszawie S2 i S8 tocząc się 90km/h za TIRem (wiedziałem że będę za wcześnie więc bez pospiechu) i kilka razy komunikat zwolnij przy 90km/h a dozwolonych 120km/h

Odpowiedz
Strona 25 / 26
Udostępnij: