Pobierz i testuj za darmo!
Jasne, dzięki!
Jakoś wcześniej nie zwróciłem na niego uwagi. On też jest tylko przy trafiicu wzdłuż trasy jak informacja o długości korka?
Aga NE napisał(a):
- Dodanie ulicy w którą skręcamy - wersja mocno robocza nad którą będziemy jeszcze pracować, ale jesteśmy ciekawi Waszych spostrzeżeń i pomysłów 🙂
Tyle lat czekania i nareszcie jest! Ciekawe ile będę czekał na inne funkcjonalności, których mi brakuje. 😉
Wczoraj przejechałem kilkadziesiąt kilometrów po Warszawie "w orientacji pionowej". Generalnie wygląda to dobrze - większe czcionki fajne, APR działa. Nie zauważyłem jakichś większych problemów, tylko takie "drobne":
- nie wszystkie "skręty w ulicę" były sygnalizowane np. skręt z Pułkowej w Heroldów,
- brakuje pytania o zakończenie programu,
- brakuje skali mapy i autozoomu,
- okno potwierdzania kontroli nie ma informacji, że jest to kontrola "statystyczna", same przyciski potwierdzania chyba za małe
- 2 MB / km to trochę sporo.
W weekend dalsze testowanie.
Tryb dzień/noc działa dobrze. Nie zauważyłem tej nazwy ulicy w którą mam skręcić. Faktycznie nie ma przycisków po skończonej trasie. Telefon dalej się grzeje i szybciej zużywa baterie. Na pierwotnym trybie przejechałem 170 km bez ładowania. Na tym to by się nie udało.
Poprawki w wyglądzie elementów tego dziwacznego ekranu nawigacji w trybie poziomym są jak próba ratowania sytuacji, której nie da się odratować. Póki aktualne położenie nie wróci na środek wysokości, czy też szerokosci, ekranu żadna poprawka nieczego nie wniesie. Marnotrawstwo ekranu i tyle.
Zgadzam sie z Michał1983, tryb poziomy to jakiś dziwny kompromis, rozumiem że aplikacja na telefony ma być podobna z wersją na Android auto ale jakim kosztem?
JA mam ekran 5,5 cala i w trybie poziomym trasa jest skurczona o połowę względem trybu pionowego i ledwo co widać na niej, dlatego wole jeżdzić w trybie pionowym.
Dosyć marudzenia, kiedy dostaniemy pełną wersje aplikacji bo brak działającego przycisku menu dodatkowego jest męczący?