Odpowiedzi na zgłaszane błędy... rzeczowe i konkretne że klękajcie narody
niestety aplikacja po aktualizacjach systemu iOS w aplikacji NaviExpert uwidoczniło się wiele błędów. Jednym z nich było wylogowywanie w trakcie korzystania - z tym błędem sobie już poradziliśmy. Obecnie pracujemy nad ładowaniem mapy. Bardzo przepraszamy za utrudnienia i jednocześnie zachęcamy do aktualizacji aplikacji na bieżąco.
na to odpowiada aplikacja
A niby skąd wziąć bieżącą aktualizację nowszą niż AppStore czy TestFlight?
XI. Prawa i obowiązki
1. Usługodawca świadczy usługi w sposób stały i nieprzerwany, z zastrzeżeniem postanowień poniższych.
2. Usługodawca zastrzega sobie prawo dokonywania czynności konserwacyjnych, naprawczych oraz
związanych z modyfikacją i rozwojem funkcjonalności Systemu NaviExpert i Serwisu NaviExpert. W miarę możliwości Usługodawca wykonywać będzie te prace w godzinach nocnych tj. pomiędzy godz. 24:00, a 6:00 rano. Usługodawca dokłada wszelkich starań w celu powiadamiania Użytkowników o planowanych czynnościach konserwacyjnych, naprawczych oraz związanych z modyfikacją i rozwojem funkcjonalności, za pośrednictwem Serwisu NaviExpert.