Dzisiaj udało mi się przejechać trasę 16 km w 24 minuty tylko z ostrzeżeniem o przegrzaniu, ale kiedy próbowałem wrócić telefon wyłączył się po 30 minutach nawigowania i 14 przejechanych kilometrach. Używanie takiej aplikacji nie ma sensu.
Pobierz i testuj za darmo!
Dzisiaj udało mi się przejechać trasę 16 km w 24 minuty tylko z ostrzeżeniem o przegrzaniu, ale kiedy próbowałem wrócić telefon wyłączył się po 30 minutach nawigowania i 14 przejechanych kilometrach. Używanie takiej aplikacji nie ma sensu.
Ja mam sugestię dla Android Auto (chociaż w wersji telefonicznej też miałoby sens): po wybraniu celu pojawiają się teraz opcje wyboru rodzaju trasy, konieczne jest ponowne wciśnięcie przycisku na ekranie. Byłoby wygodniej, gdyby po ustalonym czasie (np. 15 sekund) wybrana została trasa domyślna - oszczędza to jeden klik w większości przypadków, a jednocześnie pozwala na zmianę rodzaju trasy wtedy, kiedy to konieczne.
Nowa wersja 15.3.0 to kolejny krok naprzód (i tak całe życie na piechotę - jak mawiał klasyk).
Jeszcze pokazywanie czasu/odległości do punktu pośredniego i minimum zrobione.
PS. Niestety ograniczenia prędkości na mapie w AA nadal się nie wyświetlają. Na telefonie są widoczne.
Dziwnie wygląda trasa w ciemnym widoku.