Dzisiaj mimo, że utrudnienia na moście Grota-Roweckiego trwały od rana nawigacja z uporem maniaka kierowała na blokadę prosto na most.
Pobierz i testuj za darmo!
Dzisiaj mimo, że utrudnienia na moście Grota-Roweckiego trwały od rana nawigacja z uporem maniaka kierowała na blokadę prosto na most.
6 minut działania i aplikacja w wersji 15.10 została zakończona z powodu przegrzania telefonu. 😐 Nie da się z tego korzystać.
Do ideału brakuje mi, a piszę o tym ponieważ myślę, że spokojnie do zrobienia. Głównie chodzi o AA:
Prosiłbym, aby ktoś z firmy odniósł się do tego.
Dziękuję
Wersja 15.11.0(m), ale też wcześniejsze: od czasu do czasu (~raz w tygodniu, a jeżdżę codziennie tam i z powrotem do pracy) w trybie AA aplikacja po starcie twierdzi że "Brak sygnału GPS" i w zasadzie nie da się już nic zrobić. Gdy uruchamiam w tym czasie mapy Google albo dowolną inną nawigację - pokazują bieżącą pozycję. W NaviExpert kropka jest szara na pozycji startowej i każda próba wybrania celu podróży kończy się komunikatem "Brak sygnału GPS". Podejrzewam, że wystarczyłoby aplikację zrestartować, ale... w AA nie ma takiej możliwości: interfejs ani systemu, ani aplikacja nie daje opcji zamknięcia aplikacji.
Czy da się coś z tym zrobić...?
Przede wszystkim, serdecznie witam Aga NE z powrotem!
Cieszy mnie, że są prace nad wersją mobilną. Rzadko używam, ale czasem tak.
W wersji na AA bardzo brak mi zgłaszania zdarzeń (kontrola drogowa, wypadek) na przeciwnym kierunku. Przełączanie się na wersję na telefon trwa tyle, że na zgłoszenie jest za późno.
Przy okazji: czy na pewno jako miejsce zdarzenia (kontroli, wypadku itp.) przyjmuje się miejsce, w którym kliknięto ikonę "Zgłoś"? Czy przypadkiem nie jest to miejsce, w którym kliknięto rodzaj zgłoszenia? Ten temat już był poruszany dawno. Wtedy NE napisał, że to jest miejsce pierwszego kliknięcia, czyli w ikonę "Zgłoś". Bardzo byłbym za tą wersją, ale mam wątpliwości. Ikona zgłoszonej kontroli jest wstawiana na mapie raczej w miejscu, gdzie kliknąłem "Kontrola".
W obu wersjach przydałaby się jeszcze funkcja łatwej korekcji ograniczeń prędkości. Trudna i stara sprawa.
Co do przegrzewania i ładowania - na co dzień używam uchwytu z ładowaniem indukcyjnym, ale zwykle ono nie wystarcza do utrzymania stałego poziomu naładowania. Dlatego w drugim gniazdku zasilającym mam krótki kabelek, który podłączam do gniazda USB telefonu na dłuższych trasach. Telefon przestaje korzystać z ładowania indukcyjnego, nadal dostępnego, a przez kabel ładuje się nieco szybciej. Nie jet to idealne, ale pozwala przeżyć z jednym uchwytem. Jeśli i to nie wystarcza, to odłączam zasilanie uchwytu (co skutkuje tym, że telefonu nie da się wyjąć, więc jest sporo zabawy z przełączaniem tych kabli).
Uchwyt jest blisko kratek klimatyzacji, na które nakleiłem dodatkowe owiewki kierujące powietrze na telefon. Grzanie znikło, a telefon jest wprost lodowaty (to też nie najlepiej, ale trudno).