Jutro kilka tras, łącznie ok. 300km. Protestujemy 🙂
Pobierz i testuj za darmo!
Jutro kilka tras, łącznie ok. 300km. Protestujemy 🙂
Wrażenia z testów:
+ ogólnie jakby większa responsywność
- przy odbieraniu rozmowy telefonicznej "wyleciała" mi dwa razy trasa- ale NE na AA dalej działał
- w trakcie rozmowy telefonicznej ekran kilka razy się "zamroził" mapa się nie przesuwała. Być może był to problem związany z dostępnością sieci w tych lokalizacjach.
- trudnie do opisania problemy z muzyką z Apple Music (z AA). Zaniki, brak regulacji głośności. Ale nie jestem w stanie odseparować co jest problemem z NE a co z AA czy Infotimentem w mojej Octavii 4 (na Waze czasem podobne problemy).
Z funkcjonalności do dobudowania:
- możliwość "przejęcia" na AA trasy ustawionej i rozpoczętej wcześniej na telefonie (tak np. jest w Waze i GM)
Uzupełniając powyższe po dzisiejszych jazdach.
"Zamrażanie" ekranu wygląda dwojako:
- mapa przestaje się przesuwać, za to ikonka (strzałka) samochodu jedzie to trasie (i wyjeżdza poza ekran). Dotknięcie ekranu odmraża mapę, strzałak wraca na swoje miejsce po czym sytuacja się powtarza. Dane na panelach nawigacyjne zmieniają się poprawnie. Skasowanie trasy i ponowne wytyczenie poprawia sytuację.
- wszystko zatrzymuje się całkowicie. Pomaga tylko całkowite wyłączenie AA i NE
Pierwsza sytuacja 2 razy, druga 1 raz. 250 km
U mnie tylko minimalnie czasem przesuwanie mapy zachodzi skokami, niewielkimi ale widocznymi. Poza tym nic.
Może tylko tyle, że strzałka do celu jednak nie jest widoczna na AA, tylko na telefonie :(.
Akurat u mnie takie zjawisko nie występuje.
Problemem dotyczącym całego środowiska Androida jest spójność. W przypadku AA jest to przede wszystkim:
- model telefonu, system
- rodzaj połączenia z AA (USB, WiFi)
- sam AA (problemy się pojawiają, aczkolwiek od ok. półtora roku jest juz raczej stabilnie)
- model samochodu i jego infotimentu.
Każdy z tych elementów może wprowadzać dodatkowe problemy- niestety w Octavii 4 stabilność MIBa jest taka sobie. Stąd np. problemy z dźwiękiem o których pisałem przypisuję raczej do AA i samochodu niż do NE.
Może załoga NE da jakieś wytyczne czy i jakie informacje o "środowisku testowym" u każdego z testujących byłyby pomocne?