U mnie straszne lagi w pozycjonowaniu GPS. Tak jakby pozycja odświeżana była co kilkanaście sekund. Znany problem ?
Pobierz i testuj za darmo!
U mnie straszne lagi w pozycjonowaniu GPS. Tak jakby pozycja odświeżana była co kilkanaście sekund. Znany problem ?
Kolejne testy, nawigacja chodzi znośnie stabilnie :). Jeszcze można by ulepszyć czas startu.
Mam bardzo często czarny ekran. Nawigacja wyłączona, podłączam AA (inne auto Kia Proceed MY22) po kabelku, muzyka już gra, ale tło cały czas czarne. Wchodzenie w listę apek i klikanie NE nie przyśpiesza. Dotykanie wyświetlacza też. Widzę, że NE odżywa na AA jak odblokuję telefon. Wtedy jest zaraz ekran z mapą gotowy.
Druga sprawa to przyśpieszenie wyszukiwania głosowego i potem mielenie tego przez NE. W tej chwili od czasu jak głosowo podyktuje adres to mija naprawdę kupa czasu od skończenia całego procesu po stronie google. Niekiedy 20-30s zanim NE wyświetli adres. Muszę pochwalić, że podałem frazę głosowo - nazwę firmy i miasto i google podał adres, który NE prawidłowo wciągnął i dobrze prowadził! Super.
Odświeżanie mapy obserwowałem - raz chodzi płynnie, raz lekko poszarpuje (tj. nie mam skokowych zmian, przeskoki są płynne).
Przechodzenie na noc/dzień trwa chwilę, ale działa to dobrze.
Komunikaty lecą z odpowiednią głośnością. Jedynie brakuje mi zapamiętywania ustawień ostatnich dla typu komunikatów aktywnych. Chciałbym tylko ostrzeżenia, bez komunikatów prowadzenia. A tak co każdy start muszę klikać.
U mnie błąd jest gdy po wybraniu trasy próbuje ją zakończyć poprzez nacisknięcie przycisku "zakończ" a potem naciskam przycisk na joysticku "cofnij" (zaznaczony na zdjęciu), kręci sie kółeczko i nic nie da się już zronbić. Naciśnięcie podczas trasy przycisku na joysticku "cofnij" wraca do wyboru ulubionych, ale trasa cały czas jest aktywna.
TELEFON SAMSUNG S10E ANDROID 12. AUTO RENAULT SCENIC XMOD 2014r.
Witajcie,
Poniżej moje uwagi po dwudniowych testach na R-Link'u Renault + Samsung S9.
Błędy:
- pierwsze uruchomienie i od razu crash, wysłałem raport 12.06 około 13.20, po odłączeniu USB i ponownym połączeniu wszystko zaczęło działać,
- drugi crash dzisiaj około 15.05, widoczny tylko na smartfonie, na AA czarny ekran, prawidłowe działanie wróciło dopiero po całkowitym resecie R-Link'a w samochodzie (power naciśnięty długo),
Interfejs:
- ogólnie ładny i płynny,
- brak wyświetlania ikonki najbliższego manewru na konsoli zegarów (pisał o tym @pawelll),
- przejście z trybu dzień na noc i odwrotnie wygląda trochę dziwnie, jakby przez 2-3 sekundy rysowały się kolejne warstwy mapy,
- brakuje mi wskazania aktualnego ograniczenia prędkości, najlepiej gdzieś po lewej stronie ekranu,
- planowanie głosowe działa dobrze i moim zdaniem szybko,
Działanie:
- Podczas jazdy miałem problemy z ustaleniem dokładnej pozycji (miasto, pochmurna pogoda, smartfon na półeczce głęboko pod radiem). Aplikacja prawdopodobnie nie wykorzystuje modułu GPS wbudowanego w samochodzie, który ma antenę zewnętrzną i dużo większą dokładność dzięki temu (ponoć da się ten moduł GPS wykorzystać na AA i GM i Waze to robią). Jeśli zjadę z zaplanowanej trasy na drogę biegnącą równolegle ok. 30-50m od niej, to aplikacja cały czas trzyma się tej zaplanowanej.
- w tunelu nawigacja nie działa (samochód na mapie stoi przed tunelem), apka mogłaby czerpać dane o aktualnej prędkości z samochodu (ponoć się tak da),
- ostrzeżenia są za późno, np. usłuszałem "za 50m fotoradar" w momencie, kiedy mijałem ten radar,
Na razie tyle z mojej strony.
Ogólnie fajna inicjatywa z tym testem. Używałem NE od 2010 albo nawet wcześniej, ale przez ostatnie ponad 2 lata jeżdże na GM i Waze, bo przesiadłem się na auto z AA. Teraz jest szansa powrotu.
W moim przypadku wersja alfa jest bardzo do używania. Już nie wracam w ogóle do GM.
Do czynności, którą musiałem przetrawić to, wybudzam telefon po podłączeniu do AA (odblokowuję telefon). Przeważnie wstaje pięknie.