Z dniem 12 grudnia 2022 roku użytkownicy NaviExpert L – wersji z getne.pl, stracili możliwość dokonywania zakupów abonamentów nawigacyjnych zarówno w aplikacji, jak i poprzez naszą stronę www.
Dlaczego? Od kilku lat nie rozwijamy wersji pobranej z getne.pl. Zmiany podyktowane są licznymi ograniczeniami związanymi z instalowaniem aplikacji z tzw. “nieznanych źródeł” oraz coraz mniejszą liczbą użytkowników korzystających z wersji aplikacji getne.pl.
Ponieważ zależy nam na tym, aby zapewnić Ci dostęp do wszystkich możliwości, które daje nasza nawigacja – zamień NaviExpert L – wersję z getne.pl na NaviExpert GPS ze sklepu Google Play.
Jak dokonać zamiany?
- Pobierz NaviExpert z Google Play i zarejestruj się,
- Napisz do nas na adres: obsluga@naviexpert.pl,
- Podaj nam swoje ID użytkownika z aplikacji z getne.pl – NaviExpert L (Moje konto > Mój profil) oraz adres e-mail, na jaki zarejestrowałeś się w NaviExpert z Google.
Przeniesiemy wszystkie Twoje usługi wraz z historią tras oraz ulubionymi punktami za Ciebie.
Co zyskasz dzięki migracji?
1. Dostęp do najnowszych funkcji w aplikacji
Bądź na bieżąco z nowościami w NaviExpert oraz korzystaj ze wszystkich funkcji, jakie daje aplikacja na systemie Android – w tym obsługę Android Auto czy tryb ciemny w całej aplikacji.
2. Promocje na abonamenty roczne
W tym tę z okazji Black Weekend, podczas którego licencje na NaviExperta dostępne są z aż 50% rabatem! A to tylko jedna z wielu promocji, jakich możesz się spodziewać w ciągu roku.
3. Program lojalnościowy
„Masz za staż” – możliwość zakupu kolejnego abonamentu rocznego na NaviExpert po niedostępnym nigdzie indziej 30% rabacie.
4. Wygodne metody płatności
Kupuj jak chcesz! Poza standardowymi metodami płatności dostępnymi w Google Play, za abonament zapłacisz także:
- przelewem bankowym – mając do wyboru 17 najpopularniejszych banków,
- BLIK-iem – wpisując kod BLIK z aplikacji banku i potwierdzając transakcję PIN-em,
- kartą płatniczą – uzupełniając wymagane informacje dotyczące karty VISA lub MasterCard.
5. Fakturę VAT na życzenie
Wystarczy, że klikniesz w adres: obsluga@naviexpert.pl, który otrzymasz od nas w mailu potwierdzającym zakup. Następnie uzupełnisz dane, które mają znaleźć się na fakturze i… w ciągu doby, drogą elektroniczną, otrzymasz pożądany dokument.
6. Prostą identyfikację konta
Wykorzystaj swój adres e-mail oraz ustaw własne hasło lub wygodnie loguj się przez konto Google, lub Facebook.
Czekamy na Twój kontakt!