Tegoroczny Black Friday w NaviExpert wystartował!
Najlepsza promocja w roku jest już dostępna w NaviExpert na systemie Android, dla aplikacji pobranej ze sklepu Google Play oraz w App Store dla systemu iOS.
Dlatego zachęcamy Cię do przeniesienia się do Google Play, a w zasadzie – pozwolenia na to, aby nasi konsultanci zrobili to za Ciebie. Pozostając w getne.pl niestety nie masz i nie będziesz mieć dostępu do najnowszej wersji aplikacji. Najaktualniejsza wersja jest i będzie udostępniana w Google Play. Tak, jak informowaliśmy już jakiś czas temu, ze względu na coraz mniejszą liczbę użytkowników korzystających z wersji aplikacji getne.pl oraz liczne ograniczenia związane z instalowaniem aplikacji z tzw. “nieznanych źródeł”, podjęliśmy niełatwą decyzję o zaprzestaniu dalszego rozwoju nawigacji dla kanału getne.pl.
Jak dać się przenieść?
- Pobierz NaviExpert z Google Play
- Napisz do nas na adres: obsluga@naviexpert.pl
- W treści maila podaj ID użytkownika z aplikacji z getne.pl – NaviExpert L (Moje konto > Mój profil) oraz adres e-mail, na jaki zarejestrowałeś się w NaviExpert z Google.
Przeniesiemy wszystkie Twoje usługi wraz z historią tras oraz ulubionymi punktami za Ciebie.
Dlaczego warto się przenieść?
1. Dostęp do najnowszej i stale rozwijanej wersji aplikacji
Nie zostawaj w tyle! Bądź na bieżąco z nowościami w NaviExpert oraz korzystaj z wszystkich funkcji, jakie daje aplikacja na systemie Android. To właśnie w wersji ze sklepu Google Play korzystasz z najnowszej dostępnej wersji aplikacji.
2. Wyjątkowa promocja – jedna z wielu!
Skorzystaj z promocji na Black Friday i kup roczny abonament NaviExpert Polska lub NaviExpert Polska i Europa z aż 50-procentowym rabatem! Promocja trwa tylko 24 h, tylko 26 listopada, do godz. 23.59. To tylko jeden z kilku „benefitów” finansowych, które czekają na Ciebie w NaviExpert z Google Play.
3. Nowe formy płatności
Kupuj jak chcesz! Teraz, poza standardowymi metodami płatności dostępnymi w Google Play, za abonament zapłacisz także:
- BLIK-iem – wpisując kod BLIK z aplikacji banku i potwierdzając transakcję PIN-em,
- przelewem bankowym – mając do wyboru 17 najpopularniejszych banków,
- kartą płatniczą – uzupełniając wymagane informacje dotyczące karty VISA lub MasterCard.
4. Faktura VAT na życzenie
Nabyłeś abonament nawigacyjny i chcesz otrzymać fakturę za zakup? Żaden problem! Kliknij w adres: obsluga@naviexpert.pl, który otrzymasz od nas w mailu potwierdzającym zakup, dokonany jedną z nowych form płatności. Następnie uzupełnij dane, które mają znaleźć się na fakturze i…gotowe! W ciągu 24 h, drogą elektroniczną, otrzymasz od nas pożądany dokument 😊
5. Wygodna identyfikacja konta
Ile razy szukałeś w pośpiechu swojego ID, aby zalogować się do konta lub podczas kontaktu z naszym Biurem Obsługi? Zapomnij o tych danych. Od teraz będziesz mógł wykorzystać swój adres e-mail i ustawić własne hasło lub wygodnie zalogować się przez konto Google, lub Facebook.
Pamiętaj, promocja trwa tylko w dniu 26 listopada, dlatego jeśli chcesz z niej skorzystać – nie musisz czekać na potwierdzenie przeniesienia Twojego konta przez nasze Biuro Obsługi Klienta. Ze względu na dużą ilość zapytań – wiadomość od BOK o przeniesieniu usług możesz otrzymać tuż po zakończeniu promocji. Nie martw się. Kupiony przez Ciebie abonament w Google Play będzie czekał na aktywację na nowym koncie. Do czasu przeniesienia usługi z getne przez BOK będziesz mógł korzystać z dotychczasowych usług i ulubionych punktów na starym koncie.
A jeśli nie przekonały Cię powyższe argumenty i mimo wszystko zdecydujesz się na korzystanie z NaviExperta pobranego z getne, tańszy abonament możesz kupić na Allegro. Pamiętaj jednak – w ten sposób świadomie zrezygnujesz z korzystania z najnowszej wersji aplikacji.