naviexpert

NaviExpert

Pobierz i testuj za darmo!

Pobierz pobierz

Pomoc

Masz pytania? Skorzystaj z wyszukiwarki lub skontaktuj się z nami!

Infolinia +48 693 331 723 | pomoc@naviexpert.pl

Biuro Obsługi Klienta czynne od poniedziałku do piątku w godzinach 9-17.

Wyniki wyszukiwania


Kategorie


Instalacja, deinstalacja, aktualizacja aplikacji

Działanie aplikacji i ustawienia


Czym jest POI i jak dodać nowy obiekt na mapie? Czym jest pływająca ikona i jak ją włączyć? Do czego służy i jak włączyć ekran HUD? Jak włączyć trasy alternatywne w trakcie nawigacji? Jak działa optymalizacja trasy? Jak zmienić czas dojazdu na godzinę dojazdu i na odwrót? Jak zapisać aktualną pozycję? Jak włączyć lub wyłączyć automatyczne powiększenie mapy podczas nawigacji? Co muszę zrobić, aby aplikacja wyliczała przybliżone ilości spalania paliwa na trasie? Jak zmienić powiadomienie o przekroczeniu ograniczenia prędkości? Jak wyłączyć automatyczne przeliczanie trasy? Jakie są dostępne typy tras w aplikacji? Jak domyślnie wybrać typ trasy? Jak zmienić język całej aplikacji na angielski? Jak mogę zmienić fabryczne ustawienia dźwięku w aplikacji? Dlaczego wynikiem wybierania głosowego są nazwy w obcym języku? Jak przenieść konto na inny telefon? Czy mogę korzystać z systemu (nawigacja, mapa Polski, wyszukiwarka) bez połączenia z Internetem? Jakie informacje znajdę w zakładce Zakupione usługi? Co to są NaviWiadomości? Jak dodać punkt do Ulubionych? Jak korzystać z możliwości szybkiego wyszukiwania? Jak mogę wyszukiwać głosowo adresy lub użyteczne miejsca POI? Jak wyszukać adres lub użyteczne miejsce POI (restaurację, parking, stację benzynową itp.)? Od czego zależy działanie opcji inteligentnego wygaszania? Dlaczego podczas jazdy wygasza mi się ekran? Czy system zna położenie i prędkość jazdy każdego z Użytkowników? Dlaczego zmiana trybu nocnego odbywa się o nieodpowiedniej porze? Aplikacja nie wyszukuje dużego miasta na mapach europejskich, dlaczego? Wyszukiwanie głosowe nie działa na moim telefonie. Z map jakich producentów korzysta NaviExpert? Po jakim czasie od momentu przesłania do NaviExpert informacji o błędzie na mapie pojawi się zmiana? Jak mogę zgłosić błąd na mapie? Jak często aktualizowana jest mapa? Jak mogę zaktualizować mapę? Dlaczego NaviExpert poprowadził mnie w korek? Czym różni się opcja: Omiń korek od Community Traffic online? Czy Community Traffic online działa poza granicami Polski? Co to jest Community Traffic? Co to jest Community CB? Na czym polega opcja „Wezwij pomoc 112”? Jak udostępnić punkt? Na skrzyżowaniu/rozwidleniu dróg zamiast „lekko w prawo” pada komunikat „w prawo” lub zamiast „w prawo” pada komunikat „w lewo”. Komunikaty o manewrze pojawiają się w nieodpowiednim momencie – za późno lub za szybko. NaviExpert często podaje nieprawidłową informację: Zjechałeś z trasy. Jak zmienić głos podczas nawigacji? Dlaczego w mojej słuchawce Bluetooth/zestawie głośnomówiącym nie słychać komunikatów z aplikacji NaviExpert? W moim telefonie komunikaty głosowe są bardzo ciche. W moim telefonie nie słychać dźwięków podczas nawigacji. Co oznacza na mapie szara strzałka z niebieskim okręgiem? Co to jest lokalizacja po BTS? Czy NaviExpert jest przydatny bez odbiornika GPS? Co zrobić, aby NaviExpert korzystał z zewnętrznego odbiornika GPS? Dlaczego aplikacja nie może ustalić pozycji geograficznej lub długo ją ustala? Dlaczego trasa lub mapa pobiera się bardzo wolno? Aplikacja uruchamia się i działa bardzo wolno – dlaczego?